11/04/2014

Gold & shades of blue


Rosemunde, Balmain, Net-a-porter, Shop Rajic, Belgrave Cresent, Dolce & Gabbana, Fashion blog



Hej fina ni! Hoppas att ni har en mysig tisdag. Själv har jag bullat upp med kuddar och te i soffan och tänkte snart plugga lite, men först: lite modeinspiration. Mjuka material i pudriga blå toner, champagnerosa spets och mörkt läder toppat med guld - precis såhär vill jag klä mig i höst. Hade jag haft en obegränsad budget hade jag definitivt gjort det, men så länge kan man väl alltid drömma lite ;) Förresten, kika gärna inom här lite senare idag - bilder från vår underbara mini-weekend på Ystad Saltsjöbad kommer nämligen upp då. . . 

Bonjour lovelies. Now I'm back home and so relaxed from our super lovely and romantic stay at Ystad Saltsjöbad (will show you some snapshots in my next post). But first some fashion inspiration. Soft materials in a powdery blue palette, champagne pink lace and dark leather - sprinkle it all with some gold and I'm ready to go. 


LOVE,
LINE



2 kommentarer:

  1. I love the blue + gold combo! I especially love the bra and the daily journal.

    Characters & Carry-ons

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you lovely! Isn't the bra sooo pretty? :) And the journal - that one I couldn't resist and actually just ordered one :)

      Love,
      Line

      Radera